La Yarasli


Detta är vårt hus i Turkiet eller rättare sagt i vår by Yarasli. Det är här jag kommer spendera den mästa tiden under sommaren InsAllah. Det är så skönt det är en helt annan miljö. Ingen trafik inget stress. Man behöver verklige komma bort från de vanliga livet till nåt helt annorlunda.
Det är ju inte bara här vi brukar att vara, vi har ett till hus i storstaden Ankara. Försöker vara där så lite som möjligt. Vill komma bofrån all sress och onödigt ljud.
Till Ankara åker man när man har lust att shoppa loss lite ;)







Utsikt över vår lilla by...


Kommentarer

Postat av: Grodan

Jisses. grym kåk. Ser ut som en gigantisk godisbit. Är det semesterhus eller bor du där permanent?

Datum: 2010-03-03, Tid: 19:20:22
Postat av: Mona

Vad fint och lungt det ser ut. :) Jag håller med dig om att det kan vara skönt att åka bort från allting någon gång, det är så sköönt!

Datum: 2010-03-03, Tid: 19:52:46
Bloggadress: http://noonas.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Det är vårt hus i Turkiet. Där bor vi varje sommar vi åker till Turkiet =)

Datum: 2010-03-03, Tid: 22:58:20
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Z

Ohh jag längtar ocksåååå men nuförtiden är jag tacksam bara värmen kommer vart jag än är..

Datum: 2010-03-04, Tid: 07:49:22
Postat av: Allah

Man blir nästan avis. Ni behöver ingen som ligger på gräsmattar om dagarna och läser böcker? Jag är jätte duktig på det. =)



Vart bor ni vanligtvis, i Sverige eller?



Skulle lätt kunna bo så några månader om året då vädret är trist här



Datum: 2010-03-04, Tid: 19:21:18
Bloggadress: http://allahuabkar.se
Postat av: Sjalstar

Tro mig gräsmattan är oftas full ;)

jag bor i Sverige men kommer ifrån Turkiet

och det är där jag brukar hålla hus under sommarna...

Datum: 2010-03-04, Tid: 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0