Nisa

Ohhh Nisa "sjunger" eller skriker hon är ju underbar hon har inte värsta rösten men hon sjunger det hon känner.
- Baraaaa sådär baraaaaaa ingeeen faraaa jag kan inte komma självaaaaaaa hjälpa mig annneeeeeee
nåt i den stilen hon blandar lite Turkiska o lite Svenska.
Nu har hon börjat på en ny låt
- Hicdeee umrumda diiiiillll hicdeeee anlatmam hic biyerdeeee bide bide gider bakariiiiiiim hicde umrumda diiiiil HIIICDEEEEEEE. Hic kimseeeee oynamiyor benleeee hickmiseeeee hicdeeeee lutfeeeeeeeeen.
Jaa så låter det hemma just nu. Enligt barn utvecklingen utvecklar hon sitt språk skiit jag tror jag kommer bli dum av all barn utveckling mitt arbete handlar om barns utveckling från 1-10 år ni kan tänka mitt psyke just nu allt hon gör kopplar jag till mitt äckliga arbete som jag försöker komma över.....
Nisa sjunger - Bu hicde adil diiiiiillll istiyorum sizide lutfen lutfen buzlarda severim beeeeeeen HIC ADIL DIL (Det är inte rättvist)
Jag bara älskar henne föööör mycket så det gör ont i hjärtat.

Kommentarer

Postat av: Harman

Merhaba. masallah cok seker bir kizin var allah baslasin. ben senin blogginin bir hayraniyim. SJALSTAR SANA COK YAKISIYOR. ben 30 yasindayim ve evli bir kadinm ve benimde bir kizim var.

Datum: 2010-02-05, Tid: 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0