Ginatrickot




Inte dem bästa bilderna  precis men dem får duga. Köpte 2 tröjor från ginatrickot idag. Som jag sa tidigare behöver lite bekväma kläder inför praktiken dessa två lär nog duga. Jag har nu nästan köpt allt jag behöver det ända som är kvar är ett par varma och sköna skor. Vi är 5 tjejer i familjen normalt fall brukar vi alltid låna kläder ifrån varandra när det behövs men sån otur som jag eller vi har så har vi alla olika sko storlekar just därför måste jag köpa ett par skor. Jag vill verkligen inte frys.


Kommentarer

Postat av: Noor

Vad menar du med "Kan det finnas något värre" ? Var det något fel med min outfit?

Datum: 2010-01-25, Tid: 21:24:43
Bloggadress: http://nooriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0