Skolan

Nu sitter jag i skolan helt mobbat i en liten datasal, har rast i 20 minuter köpte en varm choklad och sprang in till data salen för att kolla vad jag fick i betyg i mitt arbete jag lämnade in förra veckan.
Ja det blev ett G i allafall skönt att slippa komplettering. Jag ska nog dricka upp min varma choklad innan jag går in till lektion igen svårt att hålla huvudet upp när man vaknar så tidigt. Bye Shyeeeeee


Skämt!


Läraren som var arg på klassen sa:

-Alla som vet att de är idioter reser sig upp!
Ingenting händer, men efter ett tag reser sig en pojke.
Vad får dig att tro att du är en idiot?
Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp alldeles ensam.

Kommentarer

Postat av: Z

Hahahahaha

Datum: 2009-09-23, Tid: 13:29:22
Postat av: E

ahahaha den var bra

Datum: 2009-09-23, Tid: 21:36:01
Postat av: Anonym

HAHAHAHA snäll elev va :D

Datum: 2009-09-27, Tid: 17:21:42
Postat av: Anonym

HAHAHAHA snäll elev va :D

Datum: 2009-09-27, Tid: 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0