Rinkeby

Dagens ifatar blev i kära Rinkeby. Jag vet inte om jag kan kalla de kära men men...minns inte när jag va där sist det måste nog vara för 5-6 år sen iallfall. Det har gått så många år fortfarande är Rinkeby sig lik bara lite mer somalier. Jag lär nog inte åka dit på några år till.
Staten har struntat totalt i Rinkeby och nu undrar svenska folket vart all kriminalitet kommer ifrån. Visst kan man undra de....

Nu sitter jag hos min kusin ska vara här ett tag. Vi kommer nog att äta tillsammans sen där efter kommer jag att gå hem....innan all mat kommer på plats så tar vi och pratar lite shit om allt och alla tasskigt jag vet men tyväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär....


Kommentarer

Postat av: daria

kiz vem va ni hos??

Datum: 2009-09-13, Tid: 21:25:24
Postat av: Trinidaz

Håller med Rinkeby är lilla Mogadisho nu. Så många somalier var de inte där innan.



Staten struntar nog inte i Rinkeby men vad ska dem göra när folket där inte vill ha en ändring?

Datum: 2009-09-17, Tid: 10:05:57
Bloggadress: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0