Jag vet

Jag vet jag har varit lite lat dem senaste dagarna och inte bloggat. Men ni får verkligen ursäkta mig, fastan och skolan tar all min tid och det lilla som blir över försöker jag spendera med min dotter och familj. Idag har jag varit ledig från skolan...jag försökte att vila hela dagen för att kunna klara av helgen utan problem. För kommande veckan har jag mycket att göra en massa skol arbeten och de viktigaste mamma och pappa ska komma insAllah måste städa rent huset innan dem kommer sen efter de blir det Eid. Som ni ser är det fullt upp.

Snart ska jag gå hem till min syster Z vi alla ska sammals där och äte lite mat innan solen stiger. Nu ska jag snabbt in i min Facebook och kolla runt sen där efter ska jag springa ut innan det blir för sent och innan alla äckliga fullisar och narkomaner börjar att synas till!!!!


Kommentarer

Postat av: r

hej

Datum: 2009-09-12, Tid: 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0