Idag

Min dag började med att jag vaknade 07:20. Där efter va det bara att lämna flickan till dagisen sen gå till praktiken. Denna vecka har jag prakiserat i en dagis som är precis intill vårt hus, det är ju super skönt att bara kunna vakna 30 min innan man börjar.
Efter praktiken gick jag till biblioteket och fixade ett biblioteks kort efter typ 15 år känndes lite konstigt måste jag säga! Jag har ingen aning om hur man söker efter böcker eller hur man hittar försökte att hitta lite bra böcker åt min kusin men hon va bättre än mig.

Nu mina kära läsare ska jag hem till min storesyster Z. Idag bjöd hon mig till iftar för första gången. Detta år har det inte alls varit lita roligt som dem tidigare åren då va man bjuden hos någon varannan dag. Själv har jag inte heller bjudit någon det beror ju också lite på att man bryter fastan så sent man har barn hemma som ska till dagis själv har man skola. Jag har varken tid eller årk för att stå i köket och laga en massa mat, jag tror de flästa känner samma sak.

Sen efter iftar ska en av mina kusiner komma för bi. Vi har lite skolarbeten som vi ska göra tillsammans. I alla mina skol år har jag aldrig varit själv, jag har alltid haft en kusin antingen i samma klass eller parallel klass.
Så ser min dag ut idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0