Eid outfits

Andra dagen på eid och vi har haft full rulle hela tiden. Asså magen är så uppsvullen av all mat och godsaker så jag vet inte vad jag ska ta vägen nu=)
Men man ska inte klaga för jag verkligen njuter.
Första dagen var jag mest hemma med familjen eftersom mina föräldrar är av dom äldre så fick vi hur mycket besök som helst. Idag däremot har vi vandrat runt och besökt släkt och vänner.. Jätte mysigt faktist!
Man verkligen saknar dom tiderna när man var yngre för då var det en hel annorlunda spänning. Men lika spännande nu fast på ett annorlunda sätt..
Så här såg jag ut första dagen



Så här såg syrran ut första dagen asså är helt kär i hennes tröjja med markerade axlar!!


Mysigt värre =)


Så har vi sist men INTE minst lill syrran..



Dagens outfit har jag inte tagit bild på men det här får duga för tillfället..
Ha en trevlig fortsatt kväll...

Kommentarer

Postat av: Ebru

Snälla att visa sina kurvor och ha på sig mini kjol och samtidigt bära slöja är väl inte rätt?

Försöker ni skapa en ny klädstil?

Datum: 2009-09-22, Tid: 16:46:50
Postat av: daria

hon e fan bara 12 ar idiot...förresten vart köpte S sin markerade överdel?

Datum: 2009-09-22, Tid: 19:29:22
Postat av: daria

förresten idiotiska EBRU det där ÄR STIL de e inget man behöver skapa men det vet säkert inte du för vem vet va du klär dig i...kiskancccc

Datum: 2009-09-22, Tid: 19:33:43
Postat av: raa

fyfan va snygga kläder assåå

Datum: 2009-09-22, Tid: 19:41:03
Bloggadress: http://yahabibi.blogg.se/
Postat av: Z

Ebru: Den som har "mini" kjol är 12 år!!! Hon har precis tagit på sig sjalen och vi är EMOT att sätta press på ett barn! Hon får klä sig i den takt hon själv vill tycker är passande för att bära sjal!

När det gäller klädstil tar man det bara som en komplimang skulle jag tro! Skapat en egen klädstil waow det låter ju inte dumt!!! Hahaha!

Datum: 2009-09-23, Tid: 08:16:58
Postat av: E

Wow vart köper ni alla snygga kläder ifrån?

Datum: 2009-09-23, Tid: 21:33:45
Postat av: summe

it´s all me baby

Datum: 2009-09-23, Tid: 23:09:54
Postat av: sara

fattar inte vf ni är så djuriga? hon sa inget fel. det är helt rätt. eran kropp syns väl. snackar nu inte om 12 åringen. brösten, höften allt syns? kan det vara lite taighitare oxå? :O det är bara att säga ja du har rätt de är svårt o ta på säg lite mer islamisk...alla har ju sina svagpunkter. eller hur??

ta inte illa upp..men har gång p gång sett hur nu hoppar på än. va lite ärliga. ja sj har oxå problem med klädsen men man behöver nt leka att det är rätt klätt för det är det inte verkligen.

Datum: 2009-09-24, Tid: 09:33:41
Postat av: Anonym

halsen syns...händer...o kurvor o de e ff rätt klätt waww..

Datum: 2009-09-24, Tid: 09:34:52
Postat av: EBRU

Sara du har rätt, men man märker på denna blog hur folk hoppar på de människor som kommenterar inläggen.Det kan bero på att man inte kan acceptera att man har fel ibland.Har läst igenom en del i bloggen och man märker att det är samma mönster. Vissa personer hoppar på personen som har kommenterat bilder osv. INSE NI HAR FEL I DETTA VARFÖR BÄRA SLÖJA/HIJAB NÄR MAN VISAR ALLA KURVOR.ÄR INTE DET ORESPEKTABELT MOT SLÖJAN/HIJABEN SOM I VANLIGA FALL ÄR MYCKET VACKER.

Datum: 2009-09-24, Tid: 17:44:15
Postat av: Sjalstar

Till Sara och Ebru!!!



De svaren ni får är till era komentarer....Jag hoppas att ni tänker efter när ni skickar komentarerna att ni oftast kommer få svar tillbax.



Exakt det är bara samma mönster för att alla som komenterar vill bara klaga över hur vi klär oss....Det är vi som avgör själva vad vi vill ha på oss eller inte. Om det är så vackert varför bär inte du slöja???

Jag bör slöja och klär mig vackert...

Datum: 2009-09-24, Tid: 18:01:58
Postat av: E

Varför har ni sjalen så högt upp? Och två kilo smink på fejjan? Får man ha det när man har sjal? Jag är en muslimsk tjej som inte bär sjal, men jag har mindre smink och klär mig inte i lika tighta kläder som ni gör. Tanken med sjalen är väl att stänga/skydda sig från nyfikna(mäns)ögon. Ni drar ju bara till ännu mer uppmärksamhet.



Jag kritiserar inte...bara undrar. No need to jump on me.

Datum: 2009-09-24, Tid: 20:18:38
Postat av: d

men sluta följ bloggen i safall...shit vilka mobbade människor...sitter o undersöker bloggen men e de nat man inte gillar sa lägger man av att underhalla sig me det...vetteeefaaan

Datum: 2009-09-24, Tid: 23:01:55
Postat av: Hanna

Snyggt!

Datum: 2009-09-25, Tid: 08:20:08
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: sara

ja tror inte att du har läst min kommentar rätt. jaja skit samma du fattar INTE alls vad jag menar.

Datum: 2009-09-25, Tid: 13:10:28
Postat av: EBRU

Sjalstar Hur vet du att jag inte har slöja/hijab.Du har inte träffat mig men jag ser dig på din blogg.

Datum: 2009-09-25, Tid: 14:26:24
Postat av: Sjalstar

Till Ebru: Men jag gömmer mig inte jag visar mig så som jag är...!!! Jag tror på de du säger om jag ser dig!

Datum: 2009-09-25, Tid: 19:49:44
Postat av: ddddd

ebru du bär inte slöjja...för din kommentar lät mer som avundsjuka...det är skillnad med att vilja lära ut rätt om islam och med att säga att vi försöker "skapa en ny klädstil"...de e oftast sa att om en med slöjja klär sig snyggt sa e de oftast dom som INTE bär slöjja som stör sig mest...

SARA för den delen...varför tror du att du far rätten till att hoppa pa och attackera o säga djuriska grejjer men vi som oxa följer bloggen inte far kommentera tillbaka till idiotiska människor pahopp som pahopp om vart är pahopp sa e ditt lika mkt pahopp...vill ni säga att de e fel att klä sig sa sa säger man bara..."syster det är fel att visa sa mkt eller kanske skriva en hadith som kan paverka än..det är sa en muslim borde göra...Om det är de du vill sa att säga men de tror ja knappast.

Datum: 2009-09-25, Tid: 21:53:52
Postat av: Z

Sara och Ebru det finns något i det ni säger ja det är ju bara att hålla med. Jag menar man ska skyla sig och inte dra till sig män det är ju inget snack om saken!!! Men man är som man är OCH bär hijab men att ifrågasätta och, eller säga lika bra att ta av sig hijab är en sak mellan personen ifråga och dens åsikter osv. Så det e liksom bara att låta bli och ifrågesätta ni förstår väl att varje muslim själv faktist vet vad som är rätt och fel men gör sitt eget val. Det du säger liksom.. Vem BRYR sig???

Datum: 2009-09-25, Tid: 22:32:02
Postat av: Anonym

ni som kritiserar hennes klädsel, varför skriver ni bara kommentarer om hennes klädsel? jag såg att ingen av er " perfekta " muslimerna har skrivit något om inlägget Eid Mubarek. Borde ni inte skriva Eid Mubarek till dig också där !! Vi människor är så bra på att ta kritisera andra. Plus det är ni som hoppar på henne inte hon. Såklart ska hon skriva tillbaka på era dumma kommentarer. Ingen är perfekt, låt alla leva som de vill, varför bryr ni er ens. Det är Gud som ska bedömma inte ni. SÅ skaffa er ett liv och kom inte hit med era dumma kommentarer !!

Datum: 2009-09-26, Tid: 15:49:09
Postat av: Anonym

Varför skall man vara avundsjuk på er klädstil? det ser bara fånigt ut!!!O det ni stoppar in i huvudet!!!det ser såååå fult ut är ni inte medvetna om det?Det finns 3 kategorier av tjejer som bär slöja. 1:a är de som är djupt troende och följer islam väl.De se bär ej åtsittande kläder och inte höjer rösten eller har ett fult språk. Kategori 2: de som blir tvingade att bära slöja. Kategori 3: De som vill tillhöra en viss grupp,bär slöja av tomhet, tradition,täcker sitt hår men visar (ALLT) annat .Dessutom så skall man som muslim inte försöka efterlikna någon som har fel/tajt klädstil !!!Deras utseende. Det är inte så svårt att gissa vilken kategori du/ni tillhör!



( Istället för att spendera dina pengar på bara kläder kan du väl också köpa en "överkast" till sängen så ser det snyggt ut!:)

Datum: 2009-09-26, Tid: 20:40:06
Postat av: E

Men herregud!! Om ni inte tycker att det är snyygt så behåll det för er själva. Det angår inte er om hur mycket smink eller hur tajt kläder vi har på oss, det är SNYGGT och ni är AVUNDSJUKA!

Datum: 2009-09-26, Tid: 21:59:50
Postat av: Z

Asså mobbade ni äärrrrr!! Skriv först och främst erat namn ni anonyma.. När ni skriver anonymt så kan man inte anse er stå för det ni säger!! Prata mot väggen. Hahaha sorgligt, patetiskt!

Datum: 2009-09-26, Tid: 22:07:04
Postat av: daria

hahaha du e rolig duuu hittar du inget annat att kommentera över än överkast...kom med nagot bättre...Visste inte att det är DU som avgör kategorierna i Islam...varför ska man kasta skit pa folk som e snyggare och bättre...folk e sa duktiga pa d...Lev ditt egetliv herregud och lat folk leva sitt...Förresten varför stöööör det dig hur vi klär oss förstar fortfarande inte d??? Varför ska du bry dig sa hemskt mkt flickan lilla...du star säkert där helt blååå av avundsjuka..hihiih

Datum: 2009-09-27, Tid: 00:57:25
Postat av: Anonym

Jag tycker att sjalstar är en väldigt vacker och fin tjej om det är det ni vill höra,men...Ni blir frusterade över att höra sanningen. Om sjalstar fortsatte att klä sig så som hon gör nu men utan att täcka håret skulle hon inte bli kommenterad av mig och folk som tycker som mig! Jag har också märkt att det enda ni kommer med är att säga att man är avundsjuk! Insan neyse karsisindakinide öyle bilirmis. Demekki sizden daha güzel birini gördugunuzde ortadan catliycaksiniz..Yazik..

Datum: 2009-09-27, Tid: 13:51:52
Postat av: Sjalstar

Vad man än säger så spelar det ingen roll. Jag gör min blogg för min egen del om ni gillar de följer ni bloggen om inte behöver ni inte.....

Beni cekemeyen belli yazanlarda belli artik bunu uzatmaya gerek yok!



Det finns så många andra bloggar man kan följa! Om min blogg stör behöver ni inte besöka...anledningen att ni kommer och skriver är bara för att lära känna en mer ni är nyfikna....vad gör ni annars här..?

Datum: 2009-09-27, Tid: 14:05:51
Postat av: Aysel Lale R

- fint :)

Datum: 2009-09-27, Tid: 16:34:38
Bloggadress: http://lales.blogg.se/
Postat av: daria

hehe aaa kevser det är sant....sanningen e olika för alla...kiz lägg inte ut bilder pa dig själv mer..folk tal inte...kiskananlar catlaaasiiin :D

Datum: 2009-09-27, Tid: 19:46:20
Postat av: Emine

Hahaha Daria !!!!

Datum: 2009-09-29, Tid: 17:41:45
Postat av: EBRU

Jag visar mig inte för människor på nätet. Man vet inte vad folk gör med vissa saker, eller har jag fel?? Som sagt jag har ju läst igenom din blogg lite och det står att du har en make. Vad säger din make om att du lägger bilder på dig själv. Har du ingen respekt för honom???

Datum: 2009-09-30, Tid: 12:17:18
Postat av: summe

kevser vore jag du så skulle jag inte godkänna kommentarerna från den "anonyma" tjejen, vi vet ju vem hon är... IP-nr är inte så svåra att spåra :)

Datum: 2009-10-01, Tid: 22:50:49
Postat av: Anonym

hej sjalstar,undrar vart du köpt din långa snäva svarta kjol på en av första bilderna i detta inlägg?



Datum: 2009-10-03, Tid: 01:50:26
Bloggadress: http://bastura.blogg.se/
Postat av: summe

"EBRU": Hon har ingen make hon är SINGEL haha keppan du borde göra de officiellt ;) KEPPAN = SNYGG, SEXIG OCH SINGEL!

Datum: 2009-10-03, Tid: 15:15:26
Postat av: emine

hAHAHAHAHAAHHA

Datum: 2009-10-06, Tid: 18:04:48
Bloggadress: http://madebytwins.blogg.se/
Postat av: T.

Det är den här kjolen jag frågade om i ett annat inlägg, skulle vara superdupersnällt om du kunde svara var du har köpt den :)

Datum: 2009-11-06, Tid: 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0