Adjö Sumpan

Nu har vi skickat iväg Sumpan o hennes kära familj. Dem åker till Österrike för 2 veckor enligt våra tidigare planeringar skulle jag också åka med men men det blev inte så som man hade planerat tyvär. Men insallah nästa gång någon åker till Österrike så blir det jag. Alla i familjen har åk dit o besökt vår syster D som bor där, hon har bott där i 6-7 år fortfarande har jag inte kunnat besöka henne snart insallah snart är det min tur hoppas jag på. Jagh hoppas dem får en trevlig resa och en skönt semester. Det har varit ett långt år för oss så det känns skönt att någon kan komma bort ett tag iallafall...Lite nytt skadar aldrig Ha det bra nu och njut av tiden du är där Puss på er alla. Jag saknar er redan nu.....




Kommentarer

Postat av: daria

ooo gumman ja väntar pa dig oxa du kan komma exakt när du villll pussss

Datum: 2009-10-20, Tid: 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0