Kläder







Sitter och funderar över kommande Eid som är 27 November. Vet inte vad jag kan ha på mig funderar på om jag borde ha på mig svarta kläder från topp till tå, jag bara älskar svart!
Vad Nisa ska ha är inte svårt bara att ta henne till H&M o visa alla dessa klänningar hon skulle bli helt galan och börja springa runt o plocka på alla klänningar och sen vela testa dem. Hon måste först testa o se om klänningarna sitter fint när hon dansar sen beror det på hennes humör om hon vill ha en kort eller lång klänning. Hon är mycket jobbigare än jag när det handlar om kläder.
Jag har ju shoppat lite om jag ska vara ärlig men har inte lagt ut kläderna i min blogg. Pallar inte med en massa härmapor som ska springa runt o leta efter exat samma tröja eller byxa. Just därför låter jag dem se de på mig när dem ser mig!

Vad tiden går snabbt hinner inte ens med, ska gå o kolla på Tv lite innan Nisa kommer hem, för när hon sen kommer hem då är det full rulle. Hon vill äta mat 24/7 hon äter mer än mig kan inte få stopp på henne. Jag vill ju inte att min dotter ska bli fet o ful! Just därför behöver hon någon som kan springa runt efter henne o säga
NEJ NISA!!!


Kommentarer

Postat av: E

Låt henne äta som hon vill tycker jag. De växer ju så himla snabbt barnen. De behöver all näring de kan få. Helst inte snacks då självklart bara en massa nyttigt.



Dessutom är det så himla gulligt med mulliga barn. man vill bara nypa deras kinder ;)



Din dotter är så söt, säg ingenting till henne om bantning och viktnedgång redan nu snälla. Hon kommer inte att klara av det psykiskt och bara må dåligt varje gång hon kommer i kontakt med mat.



Barn som får "problem" med maten vid så ung ålder växer inte bra. Fysiskt och psykiskt.



Det enda Du kan tänka på är att skippa all snacks hemma.



Kram



Datum: 2009-11-11, Tid: 19:46:01
Postat av: Z

Jaa jag måste faktist hålla med E!!

Hon är inte ens så mullig liksom låt henne äta hon springer ju bort allt!!

Datum: 2009-11-14, Tid: 10:09:37
Postat av: M

honom?

Datum: 2009-11-15, Tid: 01:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0