Stan

Idag blev det stan. Jag har gått runt så mycket så jag har fått ont i fötterna. Denna dagen blev mycket lyckad jag hittade en massa kläder jag gillade. Självklart köpte jag inte allt jag gillade men jag fick med mig allt jag behövde. Det finns hur mycket affärer som helst men ändå så hamnar jag i H&M varje gång. Det jag har handlat idag ska jag lägga in lite senare efter som att min kameras batterier har dött. Men sak samma idag är jag mycket lycklig. Jag fick med mig hem 2 kjolar. Det är inte ofta man kan hitta kjolar som man gillar. Men denna gången va turen vid min sida. Japp nu är jag super nöjd. Men jag hittade några andra fina saker också. Själv klart är det också från H&M. Kjolen va underbar och även skorna.



Kommentarer

Postat av: summe

men herregud jag daa jag som klev av hallunda och fortsatte shoppingen där o sen promenerade hem med en skrikande unge i barnvagnen! om du har ont i fötterna vad har jag dåå?

Datum: 2009-05-12, Tid: 20:04:17
Postat av: Vanessa

Skorna!!<3<3

Datum: 2009-05-12, Tid: 22:56:19
Bloggadress: http://starkdiva.blogg.se/
Postat av: Mia

SKorna är snygga, men kjolen, 2 much, du bär upp den jättebra, men problemet är att det blir för mycket när man är lång. Less is more;)

Datum: 2009-05-13, Tid: 20:10:49
Postat av: Kevser

MIa det är ju mer smak sak. Jag hade inte exat passande kläder till den men om man har nåt enkelt över så skulle kjoen vara mycket fin tycker jag..=)

Datum: 2009-05-14, Tid: 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0