Solat

Idag solade jag 25 min. Efter som jag har en sådan känslig hud så kan det bli lite jobbigt för mig. Jag hade bara solat 3 ggr och jag började redan fjälla. Men denna gång kom jag på att man inte borde bara ligga still tills dina minuter tar slut. Jag vände och vred mig till det kändes bra. Det bästa va att ha fötterna där ansiktet ska ligga eftersom det finns extra ljus på ansiktet. Och för att det är så svårt att bli brun om benen. Man bara  bränner överdelen och underdeln har då knappt fått färg. Så lägg benen där det finns extraljus så kanske det går snabbare att bli brun om benen. Det va så jag gjorde nu och kommer göra om det nästa gång.

Nu ska jag äta lite snabbt och gå till tvätten. Så idag ska de tvättas.


Kommentarer

Postat av: Meddie

Selam Aleikum Rashmet Allah We Berikatoho Min Syster i Islam! Inshallah allt är väl med dig. Vi är några som har öppnat ett Islamskt forum för troende kvinnor och de kvinnor som är nyfikna på Islam. Inshallah du vill medverka.

Meddie.

Länk till Forumet.



http://alhamdulilliah.egetforum.se/forum/index.php

Datum: 2009-05-14, Tid: 16:49:52
Bloggadress: http://www.medinab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0