Outfit/Smink

Idag har jag haft lite mycket att göra. Jag har inte hunnit sitta framför datan förens nu. Nu när jag såg datan tom så passade jag på att sitta lite snabbt. Jag kollar på min serie som jag nästan aldrig brukar att missa. Nu när det blev reklam så passar jag på och lägga in lite bilder. Måste skynda mig innan den börjar får inte missa nåt.

Det här är kjolen jag hittade igår från källare. blev super glad av att den passa mig. Så nu har jag en svart jeans kjol. *super glad*

Kjol. Vero Moda Tröja: MQ Väst: H&M


Kommentarer

Postat av: summe

orka kämpa se smal ut

Datum: 2009-05-06, Tid: 21:58:06
Postat av: Kevser

Nu får du summe sluta att vara så avis jag är smal vad är problemet????

Jag lovar du kommer oxå bli som mig en vackerdag=)

Datum: 2009-05-06, Tid: 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0