Clown

När jag gick ut för en lång pomenad så besökte vi först Skärholmen Centrum. Innan vi gick ut så ville Nisa bli en clown och måla näsan röd. Hon har velat göra det ett bra tag men jag har aldrig låtit henne. För att det skulle bara se roligt ut. Men som tur så såg hon en clown i Skärholmen Centrum. Jag blev nog mycket gladare än vad hon blev. Hon såg mer chockad ut. Jag sprang direkt till clownen och blev super glad och ville att Nisa skulle se dem från närahåll. Dem va så trevliga så dem vinkade och ville göra en ros till henne. Dem gjorde en snabb ros av ballong och erbjöd henne att måla sitt ansikte. Men Nisa såg så chockad ut så vi fick tacka nej. Vi hoppas på att dem kommer vara kavr där imorgon med. Då får vi testa igen.

Jag måste bara komentera denna fula barnvagn. Det är mammas tvätt vagn. Efter som att hon inte kan bära så tunga kläder så lasstar hon på vagnen och kör. Eftersom Nisa vägrar att gå så får vi låna mammas GULD vagn lite då och då.
Men den är så FUL fast jag föredrar den än att bära henne på rygg.



Kommentarer

Postat av: daria

hahahahah näää den va verkligen bra mammas guld vagn haha

Datum: 2009-05-13, Tid: 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0