Casa del Summe!

hoppas det blev rätt med rubriken, hittade på något på spanska hehe! 
 
Nu är jag iallafall hemma hoss Summe till er som inte förstod rubriken! Vi var i tandläkaren i Hallunda och fick vänta i 1 timma på henne, satt i väntrummet med Nisa och Hira (summes flicka). Det gick bättre än jag förväntat mig, Nisa lekte med Hira och fick henne att skratta så mycket att hela väntrummet skrattade med henne :)
 Sen så tog vi en runda i Hallunda centrum och hittade en massa fint! Det var rea i en butik som säljer smycken så vi passade på att köpa lite smycken som jag ska ha till sunnet (omskärelsefest). Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, börjar få lite panik det är ju bara 4 dagar kvar nu!
 Sen så promenerade vi hem till summe och när vi nästan var framme så märkte jag att det saknas något... NISAS SPARKCYKEL! Då var det bara att gå tillbaks och hämta den för mig! När jag kom fram tillaka till huset så var Summe och Nisa ute i gården och lekte. Nu sitter vi ialla fall här hoss Summe och väntar på att Summes man ska komma hem och köra oss till hem för jag orkar absoluuuuuuuut inte åka t-bana!!

Här är lite bilder



Kommentarer

Postat av: Z

Damn dom där smyckena var riktigt nice.. Dom skulle ju sitta bättre på miggg hahaha

Datum: 2009-05-19, Tid: 19:16:59
Postat av: Anonym

ja precis men med den här kände jag ju att det stämde, vääärldens bästa läge och skitfin lägenhet liksom

Datum: 2009-05-19, Tid: 20:15:17
Bloggadress: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: kevser

visst är dem fina....dem finns i hallunda om du vill köpa

Datum: 2009-05-19, Tid: 20:34:36
Postat av: summe

jaaa dom är super snygga! nu är det bara att bestämma vad du ska ha för kläder till smyckena hehehe

Datum: 2009-05-19, Tid: 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0