Barnkjol

Hos min syster så såg jag en kjol som hon hade sytt till sin dotter, den kommer inte passa Hira på ett tag men den va jätte fin! Jag försökte övertala henne att ge den till Nisa, och efter ett tag så lyckades jag men tyväärr så passade den inte Nisa den var lite för trång runt midjan. Jag tyckte det såg svårt ut med vecken på kjolen men det var visst jätte lät när hon väl visade mig hur man gör. Glömde ta bilder på hur man gör så får visa er någon annan gång! Men här är resultatet ialla fall:



Kommentarer

Postat av: summe

haha jaaaa visst vart den fin till slut! de tog ett bra taaaag innan ja blev klar med den! började fan när ja va gravid tänk o nu e hira 7 månader!

Datum: 2009-05-19, Tid: 22:14:23
Postat av: jessica

sv: aa den e snygg :).



snygg kjol!

Datum: 2009-05-19, Tid: 23:45:16
Bloggadress: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Z

Damn va snygg!! Du e duktig sumeyye kizim olursa bunlari hep ben devr aliyim senden =)

Datum: 2009-05-20, Tid: 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0