20:30

Shit så trött jag är. Vi va i vårby badet tillsammans med några gamla kompisar. Det va meningen att alla skulle hämta nåt gott att äta men när vi alla kom så fanns det bara 4 chips och 2 color. Jag åt så mycket och nu mår jag så illa.
Vädret va super bra så Nisa fick bada och leka lite vid vattent själv satt jag bara och kollade på.
Det va så länge sen jag hade så roligt vi satt och skratta en massa prata om gamla tider i skolan. Hur roligt det va i skolan vem som va tillsammans med vem m m. Vi pratade och skrattade helavägen hem. På vägen hem bestämde vi att vi måste göra om detta så snart som möjligt med bättre planering. Nästa gång ska vi grilla.
Nu när jag nämnde grill så började min mage kurra har inte ätit nåt förutom en massa äcklig chips jag lär nog inte äta chips på ett braaaaaaaaaaaa tag nu.



Kommentarer

Postat av: Z

Vilken trevlig dag ni verkar ha haft. Själv har man suttit med en massa flyttkartonger hemma!!!!

Datum: 2009-05-30, Tid: 20:54:38
Postat av: H

Tack tack, din är sida är också bra har följt den ganska länge nu =)

Datum: 2009-05-30, Tid: 21:14:46
Bloggadress: http://stulensjael.blogg.se/
Postat av: Kevser

Det va shiiit kul....Men imorgon kommer vi för att hjälpa till=)

Datum: 2009-05-30, Tid: 22:10:24
Postat av: summe

jaaa de va superkul idag vilken tur att du följde med da keppan

Datum: 2009-05-30, Tid: 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0