Surfar

Idag har jag varit lite arg på mig själv efter som jag inte gör så mycket hemma så vad gör jag när man blir arg så klart STÄDAR. Så klart det är inte de enda jag har gjort idag läste jag ut min bok ska nu börja på del 3 nu. Den e så bra kan inte sluta att tänka på den.

Varje internet sida jag går in i så ser jag bara skor med nitar det finns hur många som helst. Först funderade jag om det är min stil, njaaa men jag tycker att dem är fina så jag hittade ett par som jag kanske kan köpa. Jag har lovat mig själv att inte handla för mycket. Måste spara lite pengar till sommaren om vi vill göra nåt. Det blir ingen utomlans men vi kommer säkert att åka till Borås och Göteborg och hälsa på nära och kära.


Kommentarer

Postat av: Z

Dom va verkligen fina färgen oxå.. men jag har tillräckligt med platta skor nu vill jag ha KLACKAR =)

Datum: 2009-03-20, Tid: 14:05:29
Postat av: samira

Va fina dom va, vart finns dom att köpa keepan?

Datum: 2009-03-20, Tid: 14:29:04
Postat av: Kevser

Dem är från Lare Doute

Datum: 2009-03-20, Tid: 14:32:37
Postat av: Anonym

söta

Datum: 2009-03-20, Tid: 15:05:50
Bloggadress: http://KarinOlofsson.se
Postat av: evelin

super snygga :D kraam

Datum: 2009-03-20, Tid: 20:41:52
Bloggadress: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0