Seg dag

Gud villken seg dag det var idag. Va så himmla trött hela dagen efter att jag kom hem efter en liten runda ute så la jag mig på soffan o sov en liten stund. Nu sitter jag o dricker lite te för att vakna upp ordenkligt. Så gott med varmt te.

Jag har beställt en ny sjal från H&M efter som att den inte har kommit en så bad jag min syster ta foto på sjalen efter som hon har en likadan. Hon hade lagt ett par solglasögon till som hon tyckte skulle passa till sjalen. Jag är helt redo nu för sommaren väntar bara på att solen ska komma så att vi slipper ha på oss så mycket kläder.


Kommentarer

Postat av: summe

sjalen är fin.. så mkt svartvitt. Lite mera färg vill vi se

Datum: 2009-03-12, Tid: 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0