Jag tror jag döööör

Jag tror jag dör. Jag sitter och skrattar för mig själv. Jag hade lagt in min dotter i badkaret för att hon ville bada lite. Hon vill alltid att någon ska bada med henne. Så denna gång fick hennes pappa hoppa i. Precis när han gick in så släppte hon sig tror jag. HA HA HA min man fick en sur min han ångrade sig att han ens gick in. Jag kan inte sluta att skratta. Han börja säga

-Varför pruttade du. Det luktar ju illa nu.

Han börja ropa på mig.

- Det luktar shit kom hit snabbt.

Nisa bara kollade på honom som ingenting har hänt. Nu vill dem ut ska hjälpa till att tvätta flickan. Ushh nu har jag skrattat för mycket.

Kommentarer

Postat av: Kristin

Kanske det men just idetta fallet ville jag inte ha det naturligt ;)

Datum: 2009-03-26, Tid: 22:27:07
Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: August

Svar: Usch, det låter inte kul... Jo, jag har haft det bra, lite stressigt bara... Jag skulle också ha skrattat... Hon hade perfekt tajming!

Datum: 2009-03-27, Tid: 09:50:08
Bloggadress: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Z

Hahahhaaha typsikt nisa ;) Hon e perfekt på att tajma hon gjorde det s'kert med flit den smart ungen =) Idag får hon sällskap av yusuf undrar hur det går hahaha

Datum: 2009-03-27, Tid: 10:44:47
Postat av: summe

hahaha va härligt med en varm mök

Datum: 2009-03-27, Tid: 10:57:35
Postat av: kardash

haha lol...

ps. nisa e tjock...

Datum: 2009-03-27, Tid: 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0