Hemma

Idag kommer jag bara att vara hemma. Ska läsa bok och bara surfa hela dagen. Andledningen att jag lägger ett nytt inlägg så sent är på grund av att jag har börjat att läsa boken och kan inte sluta. Min syster ringde mig och sa att hon väntar på att jag ska skriva ett nytt inlägg. Så nyfiken hon är , Hon är en av mina största Fan.
 
För några dagarsen bestämde dem sig för omskärelsen för sina två söner. Efter det kommer de att bli en stor fest. Själv har hon hittat kläder som hon ska ha på sig på den stora dagen. De viktigaste är ju då sjalen hon kommer att ha på sig. Hon ville att jag skulle göra hennes sjal den dagen att jag skulle hitta en fin modell. Jag har sök lite och hittat en modell som jag själv gillade men jag får se om det kommer bli bra. Här är en bild som jag tänkte att jag kunde testa.
Det kanske inte kommer att bli exakt såhär men en ros kommer det att bli.


Kommentarer

Postat av: Z

om du klarar av att göra den uppsättningen får du en medaljong av mig ;) me den va typ fööör överdriven satsa på något mer enkelt kanske =)

Datum: 2009-03-16, Tid: 13:59:33
Postat av: selda

hoppas hon kommer låta dig göra den här modelen till henne.Hon kommer bli jätte fint kevser=))

Datum: 2009-03-16, Tid: 15:59:05
Postat av: Daria

Jaa tycker oxa nat lite mer enkelt blir lättare för dig oxa

Datum: 2009-03-16, Tid: 16:56:41
Postat av: Anonym

jag tror inte att jag kommer kunna göra allt men rosem kommer att bli sen får hon bestäma själv hur hon vill ha de...=)

Datum: 2009-03-16, Tid: 17:07:19
Postat av: summe

ja den va lite för avancerad... något lite mer diskret skulle nog vara snyggare

Datum: 2009-03-16, Tid: 19:09:05
Postat av: noor

Mashallah tjejen. Jättefin var den!

Datum: 2009-05-22, Tid: 00:21:41
Bloggadress: http://nooralewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0