God Morgooooon

Nu har jag sovit en hel del. Jag som planerade att vakna tidigare. Nu måste jag hitta nåt vi kan göra en Söndag.
Själv vill jag gå på museum. Jag vill visa min man lite mer om Stockholm vill att han ska veta mer om Stockholms historia. Han har fått en massa fördomar om Stockholm och jag vill visa att det inte är så som han bara har hört de.
Kollar på Stockholms Stadsmuseum kanske går dit idag och där efter tar en runda i Stan. Det skulle passa mig =) Jepp detta får bli vår dag. Nu som vanligt måste man göra sig mätt först sen där efter göra sig redo för dagen.

Kommentarer

Postat av: Z

Stadsmuseum skämtar du?? Kom hem till mig det räcker vad fan ska ni med museum till hahaha

Datum: 2009-03-15, Tid: 11:54:32
Postat av: Kevser

vi kan inte bara sitta hos dig och ruttna gelismemiz lazim hahaha häng med ni me se lite mer om stockholm varför vi JAG ville flytta hit LOL

Datum: 2009-03-15, Tid: 12:06:14
Postat av: samira

Jag tycker museum låter som en jätte bra idé! Detta visste jag inte om dig kevser, ja du ser vad du kan hitta på!

Finns massor med museum i stockholm. Gå in på www.alltomstockholm.se och få idéer där om vad ni kan hitta på och besöka i stan. Ha en sån trevlig dag med din lilla familj. Dags å börja röra på er om ni ska ut nån ggn.

Kram

Datum: 2009-03-15, Tid: 12:37:47
Postat av: Z

hahaha njaaa om jag inte jobbade så skulle vi ju kunna hängt på hahaha M skulle kunna se lite av Stockholm efter 8 år:)

Datum: 2009-03-15, Tid: 12:46:57
Postat av: Anonym

Museum o grejjer waooowww interesting

Datum: 2009-03-15, Tid: 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0