Vårby Badet

Idag har jag grillat i Vårbybadet tillsammans med mina kompisar. Det va så kul men det såg lite fattigt ut. Vi hade glömt att ta med oss halva sakerna men vi klarade oss iallafall. Att ingen har lärt sig att komma i tid! Det måste vara vårt största problem vi säger vi träffas 14:00 alla är på plats efter 1 kanske 2 timmar. Nästan ingen jobbar men ändå så har alla så mycket att göra! Ha Ha Ha!
Nisa fick bada så mycket hon ville. Och det gillar hon verkligen hon kom bara när hon blev törstig och hungrig annars sprang hon runt med sina nya "kompisar" som vi fick fixa till henne. Hon är som sin mamma lite blyg väntar tills någon ska komma till hennes fötter. Mammas lilla flicka! Men nu måste jag tvätta henne och sen lägga henne.


Typisk att det är alltid jag som får ta tag i saker och ting för att det ska bli gjort.




Så söööt hon va hon lekte så fint och gjorde mamma STOLT!

Vårby Badet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=F4jQi0Gjy3M

Datum: 2009-06-22, Tid: 21:38:33
Postat av: Z

Vad roligt ni verkar ha haft..Fina bilder

Datum: 2009-06-22, Tid: 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0