Lyckad dag i HågelbyParken

HågelbyParken va helt under bar då menar jag verkligen de. Att jag aldrig har varit där tidigare. Nu efter denna dag kommer jag att vara där oftare. Nu kan vårby badet drömma om mig lite grann. HA HA HA
När vi skulle dit trode vi att det skulle vara fullpackat men det va de inte alls. Det va så stort så att man inte ens kännde av människorna i närheten. Direkt när vi kom in så såg vi två brudpar som fotograferades och det va bara vid ingången under heladagen kom det minns 10 brudpar som kom för att fotograferas där. Det va så fint!
Efter en kort vandring i parken så hittade vi ett perfect ställe där vi kunde grilla och äta vår mat. Vi åt och skratta samtidigt som vi blev bitna av myggbetten. Det klias fortfarande i hela kroppen. Så till sist gav vi upp och böt plats istället. Så vi hittade ett bättre ställe vi kunde sitta. Jag blev helt kär faktist för varje ställe hade en fin utsikt och det är de jag vill ha när jag går ut till ett picknik ställe.
Barnen sprang runt heladagen dem spela lite boll och lekte i lekplatsen kollade lite på djuren. Innan vi äns gick ut så började dem att fråga när vi kommer att komma tillbaka. Det betyder väl att dem gillade de lika mycket som jag. Nästa gång när jag ska ut för att grilla eller göra nåt kul så blir det HågelbyParken!!! Idag va en mycket lyckad jag.








Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag håller med dig absolut vi vart också super nöjda med dagen och vi måste dit snart igen!!

Datum: 2009-06-27, Tid: 22:53:44
Postat av: Sara: She's the one u wanna be like.

sv; ja men eller hur !! Jag vet inte än, ska köpa den imorgon om jag hittar den färgen :) snodde bilden från någons blogg hihi. busigt.

Datum: 2009-06-27, Tid: 23:16:42
Bloggadress: http://ssaraslife.blogg.se/
Postat av: ammizz

sv: ja :/

Datum: 2009-06-27, Tid: 23:26:59
Bloggadress: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sv: tacktack, fast det är faktiskt inte samma hund, utan två olika! :)

Datum: 2009-06-27, Tid: 23:34:22
Bloggadress: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka söta barn:)

Datum: 2009-06-27, Tid: 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0