Ute i Parken

Nu är jag hemma.  Det blev inget som jag hade planerat. När jag va helt klar så ser jag Nisa sova på soffan. Då fick jag strunta i Skärholmen. Istället ringde jag min kusin och fråga om dem skulle sitta ut i parken och det skulle dem. Det gör dem varjedag. Det är så skönt att man vet att någon sitter ute. Att man bara kan ta med sig nåt gott att äta och bara sitta ute o ha en trevligt dag. Efter att vi hade fikat klart bestämde vi oss för att gå en snabb promenad runt Vårbergs IP jag tror nog att det hette så. Nu sitter jag med svullen fot hemma och ångrar den långa promenaden. Ska ta och lägga lite is kanske går över!
Eller jag kanske borde göra en fisk burgare till mig själv ohh det skulle sitta perfect!


Kommentarer

Postat av: Emilie-Mamma till Liam

dopet gick jätte bra, tack !

ja det är mkt jobbigt med all stress och en liten bebis brevid, ingen bra kombination =)

Datum: 2009-06-29, Tid: 09:05:40
Bloggadress: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0