Tråkigt Väder

Nu har jag vaknat och inte gjort mycket. Idag va mamma så snäll så hon städade mitt rum. Vi ( Jag och Mamma) funderar på vad vi kan göra idag med det värkar som om vi bara kommer att sitta hemma. Idag får det bli så kan inte hitta på nåt varje dag heller. Får sitta hemma och ta de lungt. 
Hör mamma prata i Telefon men hon har ju planerat en massa utan mig. Jahapp nu känner man ju sig en aning dissad. 
Näää nu fick mamma skuldkänslor hon frågar om jag vill följa med henne till Centrum. Jaaa Jag kan ju inte tacka nej till de. Bra nu vet jag vad jag ska göra iallfall ska ta en runda i Centrum tillsammans med mamma och lämna barnen till min Kära stora syster som har blivit min granne. Ibland får man ju ta och utnyytja situationen.  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Bor du hos dina föräldrar?

Datum: 2009-06-05, Tid: 17:37:21
Postat av: Sjalstar

Jepp

Datum: 2009-06-05, Tid: 21:19:04
Postat av: Anonym

Bor du hos dina föräldrar med din dotter? Var är din man som man har läst om i din blogg?

Datum: 2009-06-08, Tid: 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0