Söka Jobb

Nu sitter jag hemma i lugn och ro. Hel för mig själv. Måste passa på att söka lite jobb under tiden jag har tid att sitta framför datan. Är så dålig med jobb. Måste börja att skärpa mig. Om det inte blir jobb snart så måste det absolut bli skola annars kommer jag hänga mig själv. Nää inte hänga mig men det måste bara hända nåt. Jag är trött på att bara sitta hemma och städa varjedag. Måste börjat att ändra på saker och ting. Nu när jag har börjat på nåt nytt.

Har inte ni några bra jobb ansökan ni får gärna skicka in till min mail. Jag lovar att dem kommer vara till nytta.

Kommentarer

Postat av: cuong le

sv: visst var den :D



jag ska till kreta, du kan se det under "nedräkningar" i menyn ^^ ska du på semester?

Datum: 2009-06-10, Tid: 13:53:41
Bloggadress: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: Z

Försök skriv en personlig CV som passar dig !!!

Datum: 2009-06-10, Tid: 14:34:44
Postat av: Anonym

Har du skilt dig? Varför bor du hos dina föräldrar?

Datum: 2009-06-10, Tid: 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0