Packning

Packning pågår se sent under kvällen. Imorgon är det sista dagen sen åker alla. Alla förutom jag =( I år kommer min semster att vara i Sverige. Istället för att sitta och ha de tråkigt för mig själv får jag hitta på något tillsammans med dem som är kvar i Sverige. Jag hoppas att vädret blir fint så vi också kan åka runt lite olika städer och ha de kul. Min planer under sommaren är att åka till

* Göteborg - Liseberg

* Skara Sommarland

* Kålmården

Det är dem 3 ställen jag absolut vill åka under sommaren. Vi får se hur det går. Men jag ser fram emot sommaren.

Kålmården



Skara Sommarland




Kommentarer

Postat av: Z

Ja vi får väl nöjja oss med det du listat upp daaaaa :S

Datum: 2009-06-11, Tid: 10:12:23
Postat av: Gulle





Liseberg är ju ett måste!



men kommer ni inte till knalleland, Alideberg eller till djurparken i borås??

Datum: 2009-06-11, Tid: 10:38:50
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0