Min dag

Jag vaknade av att min telefon ringde. Då va klockan runt 12 tiden. Det va inte mer än Sumpan som ringde. Samma fråga varje mårgon.
- Vad gör du? Vad ska vi göra idag?
Vi kom inte fram till nåt specielt. Jag gick upp från sängen och ringde några samtal där efter började jag att städa huset. Jag är inte helt klar men för att hinna med mina pappersarbeten måste jag skjuta upp städningen och göra mig klar för att springa runt med min papper som jag måste lämna in. Först blir det Försäkringskassan dem har ju verkligen krångel sen där efter blir det banken. Efter banken kommer Sumpan in i bilden HAHA får passa på att handla lite hem när dem har bilen med sig. Men nu är jag redo för att gå ut. Så ser jag ut idag!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken fin kjol, vart har du köpt den?

Datum: 2009-06-24, Tid: 19:27:41
Postat av: Anonym

Du är ju inte klok!!! Varför har du ens slöja på dig??Du framhäver hela kroppen men täcker bara håret har du nåt fel på håret eller? Jag blir så himla irriterad på folk som bara täcker håret och visar allt annat!!!!

Datum: 2009-06-24, Tid: 23:15:35
Postat av: Sjalstar

men gumman lilla det angår ju inte dig! Det är min sak! Jag blir ju så JÄVLA irriterad på folk som bryr sig om saker som dem inte har med att göra..

Så vad kan man göra.....

Datum: 2009-06-24, Tid: 23:47:18
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Z

Har man burka så är man förtryckt, har man slöjja och vanliga "moderna" kläder så ställs frågan varför ha ni slöjja?? När får ni nog? Måste ni alltid ifrågasätta allt och alla? Ta en titt på dig själv och du finner nog irritationen i dig själv och den finns nog där pga dig!! Det e du inte inte är klok bokstavligt talat!

Datum: 2009-06-25, Tid: 00:28:31
Postat av: zoz

ja ja, men alla vet ju varför man har slöja, och det GÅR att ha slöja + moderna kläder och ändå följa de regler som finns! Det är inte antingen eller. Men har mött många som bara har den för mode, korta ärmar och tajt är ju inte Islamiskt iallafall det kan du väl hålla med om? Men det är väl kanske inte det du vill visa heller

Datum: 2009-06-25, Tid: 22:43:27
Postat av: Anonym

Så du menar att klä sig tajt och utmanande är lika med modernt? det handlar lite om vad man har för inställning också. Jag är absolut inte perfekt, likaså alla..men som sjuksköterska kan man väl inte gå runt i en festklänning i sjukhuset eller att man måste bära en uniform som polis till exempel. Har du Slöja på dig, måste du också kunna förstå vad det innebär att bära den och vara en bra representant som muslim. Och jag har rätten att tycka att du inte presenterar det på ett bra sätt! Eller hur....

Datum: 2009-06-25, Tid: 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0