Mario

Nu sitter jag hos min syster och passar barnen medans hon är ute och springer några ärende. Jag kom frivilligt när jag hörde att dem hade köpt Paper Mario.
Det går inte att lämna barnen själva. Innan jag han skriva 2 rader hade det redan hunnit med att riva ner hela rummet.
Jag försökte att spela lite men den va inte lika rolig som Super Mario. Så mycket vi brukade spela när vi va små. Jag spelar fortfarande men jag försöker att inte visa att jag är en mario nörd. 
Just nu är min fovorit spel Mario Kart.  Nää nu tycker jag att jag borde lära barnen att spela spel....



Kommentarer

Postat av: emine

HUR KUNDE DU GÅ DIT UTAN MEEJ HAHAH

Datum: 2009-06-08, Tid: 16:14:37
Bloggadress: http:// www.emoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0