Kyckling

Nu är jag hemma efter en kort runda i stan.Det finns så mycket rea men inget specielt. Jag gillar själv inte att handla något till mig på rean men till barnen tycker jag att rean är super. Idag shoppade jag inte så mycket jag måste ta de lungt lite med allt shoppande. Det blev en väska till mig och en jacka till min lilla syster dotter Hira Nur.

Nu sitter vi alla hoss Z. Idag kommer jag att vara här. Hon har lärt sig ett nytt kyckling recept som hon vill laga till oss. Jag hoppas att det går snabbt att laga för jag är DÖ hungrig. Konstigt att hon ville testa den med oss...Undra om hon ska försöka döda oss eller hahaha Skämt o sido hon är en super kock.

Bilderna får ni se senare mot kvällen!!!


Kommentarer

Postat av: Matilda , om foto och mode

Svar; åh, haha tack elr vad man ska säga(:<3

Datum: 2009-06-13, Tid: 19:20:23
Bloggadress: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0