Jobbig dag

Ajj jag kan inte stå på mina fötter. Jag är så trött. Idag är jag trött på riktigt. Jag har bara sovit i 3 timmar strek. Nisa vakna 5 på morgonen.  Sen blev det inte så mycket sömn för min del. Det värsta är att jag hade tvätt idag. Som tur hade jag inte så mycket kläder men jag tvättade gardinerna i sovrummen. Jobbiga gardiner jag tappade dem minns 10 ggr på vägen hem. När jag kom hem kavlade jag upp armarna snabbt för att jag va tvungen att putsa fönstrena innan jag hängde upp gardinerna. Så nu är jag klart med allt jobbiga. Att vara hemma är också en 8 timmars jobb om inte mer. Som tur har jag bara 1 barn som jag behöver springa efter. Desto fler barn i huset desto mer jobb blir det. Jag får vara glad över så som jag har de.
Ska inte tjata om jobb nu. Måste göra mig ordning ska iväg snart till Sätra badet tillsammans med mina syskon. Efter allt det jobbiga ska vi ta de lung och äta lite gott där. Det ska bli skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0