jeans kjol

Summe ringde nyss och sa att hon köpt en kjol till mig :) härligt med syskon! Hon hade köpt en likadan till sig själv tidigare och jag tyckte om den så mycket så hon hade köpt en likadan till mig. Men den är hos henne hon ska sy om den så som hon sydde om sin egen. Den är egentligen en kortmodell jeanskjol men hon hade köpt den lite större så den blir längre, men då blir den föör bred och då blir de inte snyggt. Men nu ska hon ialla fall sy om den sen så ska jag få den :D (hoppas ni förstod vad jag menade blev lite krångligt;) )

sneak peak på kjolen innan den blir omsydd av Summe;


Kommentarer

Postat av: summe

de ser ut som att de står sjalstar på kjolen men d gör d inte bara så ni vet

Datum: 2009-06-04, Tid: 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0