God Morgon

 Idag har jag sovit gott. Jag sov tillsammans med Hira Nur. Vi kramades och gosades under hela kvällen. Hon är så gosig. Hon bara börjar att le direk efter att hon öppnar ögonen. Har bara lust att käka upp henne och bita på hennes tjocka feta lår.

 Dem två sista dagarna har jag sovit för mycket så nu har jag värdens huvudvärk. Jag får skärpa mig och gå upp tidigare. Men det har jag inte alls lust med när det är så tråkigt och grått ute. Shit regn! ska det aldrig ta slut eller.

 Jag hade lovat er att visa de jag hade handlat igår en väska till mig och en jacka till Hira Nur blev det denna gång. Och efter stan blev det en god middag hos syster Z.


Hiras Jacka



Min Väska


Och den goda Middagen


Kommentarer

Postat av: sadia

så tråkigt med regn ;/ ser ut som en god middag!

Datum: 2009-06-14, Tid: 12:13:59
Bloggadress: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Z

Vad mysigt att vakna bredvid hiraaaa =)

Datum: 2009-06-14, Tid: 13:10:16
Postat av: Ida

Sv:

tack så mycket :)



det ser änna skit gott ut det på bilden ju :)

Datum: 2009-06-14, Tid: 13:46:02
Bloggadress: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: summe

hahaha vi sov alla tre tillsammans men kevser tyckte väl inte att jag va tillräckligt viktig nog att nämna haha vill inte sova med henne mer hon bara sparkades varje gång man råkade snudda henne!

Datum: 2009-06-14, Tid: 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0