Drip dropp Drip dropp

 Igentligen älskar jag när det regnar. Tycker att det blir sån mysig stämmning hemma. Jag älskar ljudet av regnet när den slår mot fönstret. Jag älskar specielt att gå ute och bli böt under regnet. Men det gäller bara då när jag har bra skor så jag inte blir blöt om fötterna som idag. Det va totalt fel val av mig att ha på mig ballerina skor. Jag va blöt och sur heladagen plus att jag har ont i min STOR tå. 
 
Jag gick enbart till Kungens Kurva för att jag hörde att det fanns mycket mer barn kläder där än vad det fanns i Skärholmen. Jag vill så gärna köpa en Hello Kity tröja till min flicka men det fanns ingen i hennes storlek. Men efter en sväng i Kungens Kurva så valde vi att åka till Skärholmen Centrum iallafall. Ja där blev det ingen tröja men det blev en
T- tröja till Nisa med Hello Kity tryck.

Till Nisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0