Hur mår jag?

Nu är jag hemma efter att ha varit ute med grannarna i gården. Jaa jag gillar att vara ute, men på något sätt känner jag att jag inte är riktigt nöjd med någonting. Jag känner mig halv eller uttråkad. Fast igentligen borde jag inte vara de. Det finns en massa trevliga människor en massa barn som Nisa kan leka med. Men ändåså är det inte JAG på något sätt. Varje gång jag vill göra något jag gillar så blir jag så uttråkad så snabbt är det något fel med mig???
Behöver jag ända min livsstil helt och hållet eller??
Ibald förstår jag bara inte på mig själv. Jag lyckas alltid förstöra min egen glädje!!!!
Det känns som om jag vill uppleva något nytt varje dag annars inte så vill jag bara sitta inlåst i huset 24 timmar!!!
Så känner jag just nu! Vet inte vad mer jag kan göra.

Men jag är glad över att jag börjar skolan i Augusti Insallah (Om Gud vill) då kommer det att bli lite ändringar i mitt liv. Ska börja plugga om igen efter att jag fyllt 25 år. Jag ska bli Barnskötare. Jag och barn jaaa min syskon tycker att det yrket inte passar mig men. Jag har lite planer som jag vill uppfylla innan 30.


Kommentarer

Postat av: Emma Palm

sv: Tack! :)



Kram,

Emma

Datum: 2009-07-05, Tid: 22:29:16
Bloggadress: http://www.emmapalm.se
Postat av: z

Sånna där perioder där man känner som du har nog alla då det fattas ngt.. Det går nog över snart ska du se...

Datum: 2009-07-05, Tid: 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0