Ta Ansvar

Just nu sitter jag här och kokar av ilska. Jag blir så jävla irriterad på människor som inte kan ta ansvar. Fast dem är skyldiga till det fast dem vill eller inte så ibland måste man bara lär sig att ta ANSVAR! Ni får fan sluta era egos och kolla runt ni är inte själva. Alla är skyldig till att ta ansvar över de dem själva har gjort! Istället för att tjata emot som en kärring Be a MAN! för fan och ta ditt jävla ANSVAR!! Om du inte kan göra de be inte om något du inte kan ta ansvar över!!!!
Ni är inte själva det finns människor runt om kring er! Omogna människor som inte har lärt sig då kan man inte göra så mycket. Dålig uppfostarn inget annat!

Kommentarer

Postat av: summe

i hear ya sis

Datum: 2009-07-17, Tid: 13:12:48
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför står det "Summe" som "postat av" men din blogg adress under? :S

Datum: 2009-07-20, Tid: 08:13:35
Postat av: Anonym

Ser ut som du skickar kommentarer till dig själv. När det står Summe men din blogg adress under.

Datum: 2009-07-20, Tid: 08:15:57
Postat av: Sjalstar

Till Anonym! Summe är min lilla syster och brukar komentera ibland från min data..Då tar hon väl inte bort min Bloggadress....

Datum: 2009-07-20, Tid: 11:02:13
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0