Rulltårta

Jag hade så tråkigt visste inte vad jag skulle göra eftersom det inte blev en runda i Skäris. Jag hade lovat Nisa ett bra tag nu att hon ska få hjälpa till mig när jag ska baka. Nu fick hon hjälpa till mig med Rulltårtan. Hon va överlycklig över att hon fick visspa själv. Men hon klarade inte av att visspa själv hon sa att den va för tung att jag måste hjälpa henne. Nu är den klar och vi väntar på att den ska kallna i kykskåpet. Hon är så duktig så hon säger till mig

- Mamma du kan gå in och blogga nu jag ska diska tamam (okej)



Kommentarer

Postat av: m a r i a - 16 år & flyttar hemifrån

mums på rulltårta:D:D

Datum: 2009-07-17, Tid: 19:08:58
Bloggadress: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: summe

den smakade lite nisa

Datum: 2009-07-18, Tid: 21:19:06
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha va söt din dotter var

Datum: 2009-07-22, Tid: 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0