Nisa My Girl

Nu har jag och Nisa kommit hem efter att vi va ute i gården en stund. Jag är så stolt över min dotter. Hon leker så fint och gör inte mamma ledsen ett dugg. Bara för att jag har skrivit ner de nu kommer hon säkert vara as jobbig. Men när vi kom hem fick hon gå raka vägen in till badrummet för att ta ett bad. Hela hon är sand efter att ha lekt i sandlådan med barnen.
Det är omöjligt att fixa värmen för henne antingen är det för varmt eller för kallt. När hon är tyst en stund så måste man vara lite misstänksam för då gör hon nåt hon inte får som just nu. Hon har hällt ut hennes halva shampo flaska för att hon vill bli extra ren säger hon. Hon tycker nu att hon luktar som en blomma. Hon får leka en liten stund till sen får jag tvätta henne och sätta på henne hennes pyjamas och läsa en saga som jag själv hittar på. Jag hinner aldrig berätta hela sagan tack vare hennes alla VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?!?! Blir helt galen. Jepp nu skriker hon
- Mamma det finns tvål över allt!
Dax att ta ut henne tror jag.




Nisas och Mammas mästerverk

Kommentarer

Postat av: Anonym

Den lilla häxan hahaha du måste pussa henne godnatt från mig!!!

Datum: 2009-07-30, Tid: 21:20:58
Postat av: H

Evet vadesi yeteni kimse durduramaz, det enda man kan hoppas på är en enkel död :(

Datum: 2009-07-30, Tid: 22:04:44
Bloggadress: http://stulensjael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0