Lite trött lite halvborta

Idag är jag lite trött och lite halvborta. Trött är jag pågrund av att jag la mig så sent och vaknade tidigt. När man inte får sin dagliga sömmn så blir man lite vimmsig under dagarna. Jag vakna tidigt på morgonen och städade huset gjorde allt rent och fint. Efter det va de dax för tvätt. Som tur har man inte så mycket kläder som ska tvättas så jag plockade och sorterade alla kläder innan jag gick till tvätten. Precis när jag har packat allt och ska låsa dörren börjar det att spö regna. Nisa hade bara på sig balerina skor. Panik så klart får inte komma sen till tvätten har en tung fet ikea påse med kläder i och ena siden så har jag Nisa med sin sparkcykel. Hon blev rädd från åskan och jag fick stressa mig hem igen för att byta henne skor. Så smart som jag är så tar jag hemmanycklarna och lämmnar dem på golvet medans jag håller på med Nisa och hennes tjat om köäder och skor. Jag glömmer nycklarna på golvet och bara springer till tvätten.
Jag hade fullt upp med tvätten så jag hade inte ens lagt märket till nycklarna förens jag va påväg hem. Men som tur låg dem kvar där jag hade lämnat dem!!! Snacka om PANIK!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0