Jag ska bli Faster!!!

Idag fick jag höra att min storebror fru va gravid!! Gud så glad jag blev för första gången ska jag bli FASTER!!! kan inte fatta att min bror ska få ett barn fy vad glad jag är!!!!! Jag måste bara ringa och gratta honom!!!! Nu är det bara att vänta 8 månader sen så dååååå ska vi se lilla bebisen!!! Faaan helt allvar det känns som om det kommer bli en liten POJK!!! vi får vänta och se det va bara en kännsla jag fick när jag hörde att hon va garavid!!!!

Grattis till barnet önskar er all lycka!!!!
Love you both!!!

Kommentarer

Postat av: H

Grattis grattis =)

Datum: 2009-07-06, Tid: 23:59:54
Bloggadress: http://stulensjael.blogg.se/
Postat av: Z

Grattis till oss alla jihuuu dags o bli faster=)

Datum: 2009-07-07, Tid: 11:41:11
Postat av: sUMME

wohoooo Allah hayirli evlatlar nasip etsin!

Datum: 2009-07-07, Tid: 15:59:26
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0