Inte rubrik igen!

Jag är heeeeeelt slut. Jag gick ut för att kopiera några papper men det va inte så lätt som det låter. Det va Krig ute folket bråkar om att få kopiera två blad papper. Jag trängde mig imellan mycket smidigt och han kopiera min 28 papper medans dem tjatatde över vem som stog före. Jag va med Nisa kunde inte vänta på dem. Nisa är inte heller den simidigaste personen att gå ut med hon vägrar att hjälpa till med att bara bära hennes hjälm. Jag gick ut strax över 10 och kom hem nu.
Innan jag kom hem gick jag för bi H&M snabbt för att byta en av hennes jeans byxor. Jag hade köpt fel storlek hon ska börja att ha 110 nu så stor hon har blivit. Tiden går snabbt. Men nu passar dem prefect!




Stuprör Jeans H&M 149kr



Jeans Leggins H&M 149kr

Kommentarer

Postat av: Anonym

snygga byxor. men varför inte en bild på dig i dem???

Datum: 2009-08-01, Tid: 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0