Im Up

Nu är jag vaken och redan klar för dagen. Inte för att jag har så mycket tt göra men idag blev det bara så. jag la mig så tidigt för att jag hade fått min migrän ojj ojjj ojjj då är jag inte på humör. Men nu är jag frisk tack GUD! Lite senare under dagen ska jag sitta barnvakt åt min syster Z barn. Jag funderar vad jag kan göra med dem. Kommer inte på nåt bätre en att sitta ute i gården med dem.
Men ohhhh jag har glömt att äta frukost det måste jag ju göra. Nu får jag ta och fixa nåt att äta. Igentligen känner jag inte att jag är hungrig men men det sägs att man ska vara mät när man går ut hemmifrån. Annars blir man sukten på allt man ser.

Kommentarer

Postat av: Z

Jag lämnar barnen runt 12.15 så va hemma då!!

Datum: 2009-07-30, Tid: 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0