Hemma

Nu är jag hemma efter tandläkar besöken!  Jag trode att dem skulle dra min tand men det gjorde dem inte. Dem gjorde en provisorisk fyllning för tillfället. Nästa vecka så ska dem dra ut 2 av mina tänder. Jag trode att jag skulle svimma när dem bad mig att öppna munnen och slappna av ushhhh jag kännde sprutan sticka så jag skuttade till. Men nu är det över min tandläkare lovade att det kommer gå lättare till nästa vecka jaa och det hoppas jag på verkligen. Jag känner fortfarande att jag har ont i käken men det går nog över snart.
Men nu ska jag göra mig redo för om några timmar ska jag hem till en kompis tillsammans med Sumpan vi ska sitta och äta lite gott. Det ska bli kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0