Hemma

Nu har jag varit hemma ett bra tag efter Ikea rundan. Jag va så trött så jag slängde mig på soffan direkt när jag kom in. Jag har legat på soffan tills nu och kollat lite på tv. Jag hatar att gå runt affärer när det finns så mycket folk. Det känns så jobbigt men kan inte ens köra vagnen i lugn o ro. Det va helt full proppat i Ikea. Det som är bra att man kan lämna in barnen till Lekstugan för 1 timma helt gratis och bara kunna äta billig pizza på vägen ut. För det gjorde vi, Vi lämnade in Nisa med 2 av hennes kusiner och gick runt Ikea i 1 timma. För att kunna gå runt hela Ikea är 1 timma absolut för lite men idag fick det räcka för oss. Jag handla inte mycket. I min önskelista fanns det te koppar från ikea för 99 kr så jag passade på att köpa dem nu när det va rea på dem.
Jag trode att vi skulle kunna gå runt Kungens Kurva lite mer idag men det blir så svårt när man har så många barn. Det blev inte så som jag hade tänkt mig men kul va det iallfall.....




Kommentarer

Postat av: Z

Hahaha för dig som är mest besatt av te bland oss iyi yapmissin =)

Datum: 2009-07-20, Tid: 10:43:08
Postat av: Z

Håller på o lagar pannkakor till barnen M e på jobbet kom över så får nisa också käka med sina kusiner ;)

Datum: 2009-07-20, Tid: 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0