????

Min tandvärk har förstört mina dagar och nätter. Men snart är de värsta över Insallah (om GUD vill) Eftersom att jag inte gör något alls så känner jag att jag inte alls vill blogga! Istället för att skriva om samma tjat så känner jag att jag är helt tyst istället! Dem senate 4-5 dagarna har jag varit lite små irriterad på allt och alla. Fortfarande är jag de men försöker verkligen ta de lungt men men.....
Denna sommar skulle jag verkligen behöva en sköööön semester men tyvär. Fast igentligen kan jag ta och åka till Österrike för några dagar. Jag har min store syster. Hon är gift och bor där med sin familj. Kanske borde passa på att åka nu när det finns så billiga flygbiljetter till Wien. Det skulle vara såååååå skönt jag tror nog att jag behöver det!
Nä nu ska jag ta och kolla in lite biljetter få se om jag hittar något bra...
Eller så kanske jag borde tvinga på mina syskon att köpa min biljett dit vafaaaaan jag fyller 25 år en fin jävla present borde man ju få eller hur!!!!!!!
Min syster har bott där i flera år och jag har aldrig varit där för att hälsa på nu tror jag att det är dax!!! Jag kommer SYRRAN!!!! vänta på miiiiiiig haha




Wien

Kommentarer

Postat av: Daria

Kevser canimm bacim säg bara de datumet du vill kommaa hemeeeen biletini alirim

eller köp biljetten duu ben senin herseyini karsilarim burdaaaa...bara du kommer ja fixar allt inge problem....kom kom kom hadiiiiii:(Ja behöver oxa nat annorlunda...titta pa ryanair om de finns billiga????

Datum: 2009-07-14, Tid: 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0