Blogg

Varför har jag inte uppdaterat min blogg? Ibland känns det som om jag sitter framför datan för mycket. Just därför känner jag att jag ibland måste ta de lungt och sitta och kolla på tv istället för att bara sitta framför datan. Lite då och då kommer detta att hända.
Under tiden jag inte bloggade så hände det ingen specielt. Jag är bara hemma med Nisa sen senare under dagarna går vi ut till gården med lite Te så sitter vi där med alla grannar och fikar snackar lite om vind och vatten. Barnen springer runt hej villt tills dem blir trötta. När vi alla har ätit gott så går alla upp och går en snabb runda runt vårbergs IP. Sen är det bara att komma hem ch sova.
Men idag ska jag tvätta. Efter tvätten ska jag hem till min bror dem ska åka till Turkiet så vi ska vara där och säga adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0