Besök

Idag vaknade jag lite tidigt klockan va runt 10:00 oftas så brukar jag att sova tills 12 men dem senaste dagaran kan jag inte sova så gott som jag gjorde tidigare. Det kanske beror på ljuset. Det är ju mycket skönare att vakna tidigare också måste jag säga då har man gjort allting klart tidigt sen har du hela dan på dig att göra vad du vill.
Efter att jag hade plockat undan huset så hörde jag dörren ringa. Det va min Morbror fru som undrade vart jag höll hus. -Hon hade inte sett mig på några dagar så hon undrade vart jag va. Vi brukar alltid sitta ute tillsammans så hon blev lite nyfiken tror jag! Men det va trevligt så slapp jag äta frukost själv. Vi åt tillsammans sen där efter snacka vi slite shit o drack  Te sammtidigt. Nu har hon gått hem och nu ska jag passa på och damma av huset lite nu när jag kan och inta har något att göra. Sen senare mot kvällen ska jag ut till gården.

Kommentarer

Postat av: lillblondin

Sv; Det var det också :D

Datum: 2009-07-05, Tid: 15:35:23
Bloggadress: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0