Tvättat



Idag har jag bara tvättat kläder. Men det va en av dem värsta tvätt dagarna någonsin. Jag ville bara gråta dem sisa timmarna. Normalt brukade jag börja ett och vara klar 3, men idag började jag ett och kom hem straxs innan fem. Det värsta är att man fastar och behöver stå där och tjata om en massa tvätt folk bara kommer fast dem inte har bokat någon tid. de vill bara slänga in en maskin o man vill inte vara otrevlig det är ju änså bara en maskin. Jag tänkte att jag kunde hjälpa till så jag gav ena maskinen. Sen ser man kvinnan komma efter 20 min med fan 3 ikea påsar med kläder och frågar om hon kan tvätta efter mig, självklart så får hon göra de men de värsta är när dem vill dela tårktumlaren och tårkskåpet också. Det är första gången det händer mig anledningen till att jag va snäll va bara för att jag fatade, annars är jag absolut inte snäll!!!!! 

Nu måste jag fundera ut vad jag kan laga för mat. Undra om jag borde beställa hem pizza eller nåt?!?! Är det någon som har ett bra nr till en pizzaria man kan ringa och beställa mat så är det bara skicka en komentar!!!


Kommentarer

Postat av: Z

LAGA MAT vadå pizzaaaaaa??!!???!!!

Datum: 2009-08-29, Tid: 17:11:55
Postat av: I

Bor du i Skärholmen? Hur är det att bo där?

Datum: 2009-08-31, Tid: 16:34:52
Postat av: I

Kan inte du ha frågestund? Och ge tips och recept på turkisk mat!!

Datum: 2009-08-31, Tid: 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0