Make Up Store

Dagens planering va att jag skulle gå runt Skärholmen. Fast det blev inte som jag önskat mig. Jag han bara gå in till några affärer snabbt. Jag kunde bara inte gå hem utan att köpa nåt. Jag gick in till Make up store och kollade lite på smink. Jag älskar deras smink. De senaste sminket jag har köpt är bara där ifrån så idag blev det. en Rouge och en Puder. Jag är verkligen nöjd med sminket nu är det bara Mascaran kvar och några bra borsten.


Dual Found - Paris


Ett krämpuder som ger en matt och halvtäckande finish. Får ansiktet se slätare, jämnare och fräschare ut.

nyckelingrediens

  • Meadowfoam Seed Oil: Motverkar uttorkning, återfuktande.
  • Sheasmör: Mjukgör och skyddar.
  • Kiseldioxid: (Silica) Ger en mjuk och len känsla. Motverkar uttorkning, absorberar fett, nermattande.
Pris - 259kr




Blush - Fresh

Make Up Stores rouger finns i alla tänkbara färger och nyanser. Det finns matta färger, färger med lyster och glitter, det finns mörka och det finns ljusa färger. Alla kan hitta sin favorit. Skapa en fin harmoni och ge ögat ett fint lyft genom att applicera lite rouge precis ovanför globlinjen.

Pris - 155 kr

Kommentarer

Postat av: Z

Hahaha ja det var absolut ett bra köp med både puder OCH rouge ;)

Datum: 2009-08-11, Tid: 20:39:49
Postat av: Anonym

finn köppt

Datum: 2009-08-12, Tid: 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0